- Perspektywa 2014 - 2020
- Nabór wniosków w trybie konkursowym o dofinansowanie projektów w ramach działania 11.2 i 11.3 XI Priorytetu POIiŚ
- Aktualności
- SZKOLENIA
- Rozliczanie projektów
- Dokumenty
- Wytyczne
- Akty prawne
- Informacje o priorytecie
- Realizowane projekty
- Informacja i promocja
- Podpisane umowy
- Multimedia i prezentacje
- Pytania i odpowiedzi
- Linki
- Biuletyn
- Kontakt
- English version
Pytania i odpowiedzi
Czy w przypadku, gdy osobą podpisująca wniosek jest dyrektor samorządowej instytucji kultury, to należy dołączyć akt jego powołania i pełnomocnictwo wystawione przez Prezydenta Miasta? Czy dodatkowo należy przedstawić dokumenty dotyczące powołania samego
Pełnomocnictwa do podpisania wniosku są wymagane. Jeżeli z żadnych dokumentów załączonych do wniosku nie wynika pełnomocnictwo danej osoby, to należy takie dokumenty dołączyć, np. dokument powołujący dana osobę na stanowisko prezydenta miasta, jeśli prezydent udziela dalszego pełnomocnictwa.