- Perspektywa 2014 - 2020
- Nabór wniosków w trybie konkursowym o dofinansowanie projektów w ramach działania 11.2 i 11.3 XI Priorytetu POIiŚ
- Aktualności
- SZKOLENIA
- Rozliczanie projektów
- Dokumenty
- Wytyczne
- Akty prawne
- Informacje o priorytecie
- Realizowane projekty
- Informacja i promocja
- Podpisane umowy
- Multimedia i prezentacje
- Pytania i odpowiedzi
- Linki
- Biuletyn
- Kontakt
- English version
Pytania i odpowiedzi
Jak zdefiniować obszar objęty analizą popytu?
Przeprowadzając analizę popytu, należy określić rynek na jakim realizowany jest projekt jego potencjał i strukturę. Określić jakie jest zainteresowanie w chwili obecnej korzystaniem z rezultatów (w tym zakładanych produktów/usług), jakie przyniesie projekt. Przeprowadzenie badania bezpośredniego określającego ww. zainteresowanie (np. ankiety), ze swej natury będzie miało zasięg lokalny, natomiast wykorzystując w badaniach popytu różnego rodzaju źródła danych (np. bazy danych dotyczących ruchu turystycznego, itp.), zasięg takiego badania będzie uzależniony od tego jak szerokiego obszaru będą dotyczyły dane wykorzystane do określenia popytu.